Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Tessan - 13 januari 2010 22:53

Det roligaste som finns för tilfället är när man får höra nya ord och meningar. Jag blir full av skratt, imponerad och otroligt glad när det ständigt bubblar ur Victor! Han fick en badboll som såg ut som en fotboll idag och kom genast springande till mej; Maamma, art är bubban nåstans?? (Mamma, vart är klubban nånstans) Tänk att denna lilla människa har hela livet framför sig, det är så mycket han ska lära sej och så mycket som kommer så snabbt nu. För bara några månader sen var det enstaka ord han kunde och jag var redan då väldigt stolt!


Nu har vi varit lediga i två dagar. Hela familjen J/K! Skönt. Imorgon väntar ett monsterpass 7-19.15 med inventering. Jag och Jojo ska gå ut och äta lunch! Är lite trött i huvet för tillfället. Jag brukar ju alltd vara tacksam över att jag har så lätt för att sova och det är jag fortfarande men jag har för tillfället andra problem som faktiskt är jobbiga. Jag drömmer.. Jag drömmer så sjukt mycket så jag är helt slut när jag vakna. Vet inte riktigt vad som är sant och vad som har hänt på riktigt eller inte. Många drömmar under varje natt och jag vaknar superstressad flera gånger. Jag blir jagad, katastrofer inträffar, jag spelar handboll, jagar mördare, det konstiaste man kan föreställa sej, you name it. Undrar om detta är en bidragande orsak till att jag oftare än vanligt ha ont i huvet??

Ovido - Quiz & Flashcards