Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Tessan - 25 januari 2010 10:38

Nä tänk om man skulle ta och chocka kroppen idag genonm att röra lite på sej när jag slutar tidigt och så idag???




-Eller kanske inte... Har ju mycket annat jag skulle behöva göra va..





Av Tessan - 25 januari 2010 10:15

Ååååh, jag trodde jag hade växt ifrån det här med Westlife men varje gång jag hör dom så inser jag att det inte går! De är ju så bra! Fantastiskt och även denna gång överträffar de sej själva!



Så bra!

Av Tessan - 25 januari 2010 10:10

Här på JC i Falun kan ni Runda Upp och pengarna går till jordbävningsoffren på Haiti! Handlar ni för tex 199 så kan ni betala 200 och en krona går via vår kassa och vidare till radiohjälpen! Bra va?!


Ingen kan göra allt, men alla kan göra något! Vi hjälps åt att hjälpa!


 

Se hela bilden

Ovido - Quiz & Flashcards