Alla inlägg under maj 2010

Av Tessan - 5 maj 2010 21:40

En lång dag börjar gå mot sitt slut. Har jobbat heldag idag, men fick trevligt besök av mina killar på jobbet och vi åkte till Mc Donalds och åt lunch hela familjen. Mysigt. På eftermiddagen gjorde Jojo det godaste kaffet på länge! Ganska mycket folk i rörelse och vi har haft att göra hela dagen. Sista timmen kändes dock lång och jag tror att både jag och Jojo längtade hem en aning. Tänkte fuska lite på min ensamonsdag och köpa hem något gott, men hann inte då vi var lite sena till bussen. Det gjorde kanske inget men det hade varit gott med något godis nu.. 


Var bjuden på Latteträff med GustafsMorsorna idag, men jag jobbade ju, och har glömt under dagen att höra av mej till dom, illa...


Jobbar mycket nu, har tagit extrapass och det blir göttans i lönekuväret. Det kanske är lite skönt för Micke och Skrutt att få vara lite ensamma utan mej?! Jag skulle inte fixa att vara pappa, jag är ju avis bara de är tillsammans utan mej i två dagar. Jag gillar att vara mamma och vara den som är mammaledig!

Av Tessan - 5 maj 2010 20:42

      


Myspropp, vällingpropp, soffpropp!

Av Tessan - 5 maj 2010 16:03

När jag åker buss på morgonen till jobbet så åker vi i en buss som faktiskt är utrustad med bälte. Jag har sett en enda person till förutom mej som tagit på det. Varför använder inte folk bälte i bussar? Är det bara vi gamlingar som gör det? Har de inte bälte när de åker bil heller?? Fast det har väl alla.. Eller???

Av Tessan - 4 maj 2010 22:57

Tänkte precis skriva ett inlägg om hur duktig jag varit som låtit bli godis och så vidare och så gick jag in på en gammal kompis blogg och ser att hon förlorat en av sina vänner. Å herre gud vasmå mina överviktsproblem kändes då och det verkar väldigt opassande med mitt klagande över mina extrakilon.


Jag känner alltför väl igen hennes sorg just nu även om den inte går att jämföra. Jag har förlorat min älskade mormor som hade levt ett långt rikt liv, hon har förlorat en vän som var mitt i livet.  Jag lider med henne..

Av Tessan - 3 maj 2010 15:28

Jag börjar få ont i halsen. Jag har ju hostat ganska länge nu men trodde det var på väg över och NU började jag få onte i halsen igår och det fortsätter idag.. Jag HATAR att ha ont i halsen!!! Jag har hellre magsjuka! Det är sant! Så mycket hatar jag att ha ont i halsen! Undrar om det är för att jag tycker att jag haft mycket ont i halsen när jag var liten... ***Funderar****

Av Tessan - 2 maj 2010 15:27

Har provat jeans idag.. Är det någon som har numret till vikväktar akuten??

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards