Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Tessan - 20 maj 2010 20:37

Å jag var så himla sugen på en pizza från Maestro när jag åkte hem från jobbet, men tyckte att jag hade för bråttom hem till Skrutt..


Men när jag tänker efter...

Vad är väl en pizza från Maestro när det finns folk som böjer makaroner och  står och skivar Euroshoppers Bacon hela dagarna??




Av Tessan - 20 maj 2010 18:10

Fy vad jag har gnällt på värmen idag! Jag som lovade att jag inte skulle göra det! Fy på mej! Hoppas ändå att det blir lika varmt imorgon. Idag är det bara det att jag har mått illa och haft ont i huvet hela dagen. Imorgon blir det bättre!

Imorgon är jag helt ledig, då ska det bakas för det är ju nån som fyller år på lördag!!!

Av Tessan - 20 maj 2010 11:30

Jag är hungrig hela tiden. Men så fort jag äter mår jag illa. Så här illa mådde jag inte med Skrutt! Helst på kvällen mår jag illa.. Men jag ska inte klaga, känner en tjej som har spytt i varenda hörn i hela falun. Till vecka 26!! Nää Tessan.. Inte klaga.. Den som väntar på nåt gott!

Av Tessan - 20 maj 2010 10:54

Från min kille!


 



Bara för att han älskar mej!   

Av Tessan - 20 maj 2010 10:16

Micke hade med sig två provmascaror hem som han hade tagit från någon returtidning på jobbet. Va bra, tänkte jag, min börjar ta slut och det finns ju faktiskt inget som är tråkigare att lägga pengarna på än smink?!

-Är det nån skit bara eller?? Frågade Micke. Men nej det tror jag faktiskt inte. Den är från Body Shop så den borde väl vara bra.. Fast jag har för mej att dom är ganska dyra så det gör inget ifall den är liite dålig..


Men det var väl typiskt att det var en av de bästa jag haft! Hur dyra kan de vara liksom.. Kollade hemsidan.. 195 spänn!!!!! Så mycket har jag aldrig lagt på en make up produkt förut! Varför lägger de den dyraste mascaran de har som prov i tidningar?? Jo för att vi ska köpa den när proven är lut såklart!! Tur jag fick två prover så det räcker tills jag smält priset på den..



Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards