Alla inlägg under maj 2010

Av Tessan - 20 maj 2010 10:54

Från min kille!


 



Bara för att han älskar mej!   

Av Tessan - 20 maj 2010 10:16

Micke hade med sig två provmascaror hem som han hade tagit från någon returtidning på jobbet. Va bra, tänkte jag, min börjar ta slut och det finns ju faktiskt inget som är tråkigare att lägga pengarna på än smink?!

-Är det nån skit bara eller?? Frågade Micke. Men nej det tror jag faktiskt inte. Den är från Body Shop så den borde väl vara bra.. Fast jag har för mej att dom är ganska dyra så det gör inget ifall den är liite dålig..


Men det var väl typiskt att det var en av de bästa jag haft! Hur dyra kan de vara liksom.. Kollade hemsidan.. 195 spänn!!!!! Så mycket har jag aldrig lagt på en make up produkt förut! Varför lägger de den dyraste mascaran de har som prov i tidningar?? Jo för att vi ska köpa den när proven är lut såklart!! Tur jag fick två prover så det räcker tills jag smält priset på den..



Av Tessan - 18 maj 2010 16:59

Om du läser det här så kan jag komma imorgon!! Weeha!



Av Tessan - 18 maj 2010 16:40

Sover gott hos PappaGanska nyfödd killeSötMina älsklingar


Hittade lite bebiskort på Virre!!

Av Tessan - 18 maj 2010 16:28

Jaa, tanken är att vi ska få en liten bebis!! Det kom som en överraskning då vi inte riktigt hade hunnit börja försöka på riktigt men det är väldigt välkommet ändå!


Jag vet inte hur långt vi har gått, ska till barnmorskan i nästa vecka för att bena ut det och bli inskriven på Mvc för ännu ett äventyr!


Det känns jättekul och eftersom jag redan börjar få svullna tarmar så magen buktar så outar jag mej innan folk tror jag har blivit fetare än vanligt! Risken för missfall är varken större eller mindre oavsett om man tiger om Liten i Magen..


Välkommen är Liten!!!



Av Tessan - 17 maj 2010 18:58

Oh My God vad jag längtar hem nu!!

Av Tessan - 14 maj 2010 23:39

Igår kom farmor och farfar och hälsa på och våran lilla Skvallerbytta kunde såklart inte hålla nyheten för sig själv.

Av Tessan - 13 maj 2010 11:36

Idag åker min mamma ner till stockholm för att hälsa på min bror och hans tjej! De ska även göra ett litet stopp vid min mormors bror som vi inte sett eller träffat på superlänge! Jag hade velat vara med, men jag tror inte jag skulle klara det utan att hulka mej igenom besöket så jag följer nog med nästa gång tror jag. Hans fru heter Nanny. Det tycker jag är supergulligt! Nanny....

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards