Alla inlägg under maj 2010

Av Tessan - 22 maj 2010 15:41

Saknar jag min mormor extra mycket...

Av Tessan - 22 maj 2010 14:51

Idag fyller jag år!! GRATTIS på mej! Jag har fått så mycket Grattis sms så min telefon har inge minne kvar! Tänk att det är så många som kommer ihåg min dag! Tack allihopa!



Nu ska jag snart hem från jobbet och grilla och äta lite tårta!

Ska mysa med mina killar!!

Av Tessan - 21 maj 2010 21:17

Världens goaste var superduktig hos Frissan. Satt stilla hela tiden och blev så fin så fin!


Haft en supermysig dag med mina killar! Avslutat med att äta pizza och nu är det väl dax för sängen för Junior!





Av Tessan - 21 maj 2010 10:44

Idag ska Lilleman till frissan och klippa av håret. Han är ju för söt som han är men blir ju så svettig nu på sommaren..


Hoppas det går bättre än sist, då skrek han och grina hela tiden.. Nu är han ju lite större så kanske det går bättre.. Får ta med en film..

Av Tessan - 21 maj 2010 09:31

Idag är det ledigt! Ska baka lite till födelsedagsbarnet som nästan blir 30 imorgon! Som jag sagt tidigare är jag inte så knusslig, det räcker med en 3-4 paket från varje.. Det behöver ju inte vara som förr i tiden.. Bättre att barnen får många paket..

Av Tessan - 20 maj 2010 20:37

Å jag var så himla sugen på en pizza från Maestro när jag åkte hem från jobbet, men tyckte att jag hade för bråttom hem till Skrutt..


Men när jag tänker efter...

Vad är väl en pizza från Maestro när det finns folk som böjer makaroner och  står och skivar Euroshoppers Bacon hela dagarna??




Av Tessan - 20 maj 2010 18:10

Fy vad jag har gnällt på värmen idag! Jag som lovade att jag inte skulle göra det! Fy på mej! Hoppas ändå att det blir lika varmt imorgon. Idag är det bara det att jag har mått illa och haft ont i huvet hela dagen. Imorgon blir det bättre!

Imorgon är jag helt ledig, då ska det bakas för det är ju nån som fyller år på lördag!!!

Av Tessan - 20 maj 2010 11:30

Jag är hungrig hela tiden. Men så fort jag äter mår jag illa. Så här illa mådde jag inte med Skrutt! Helst på kvällen mår jag illa.. Men jag ska inte klaga, känner en tjej som har spytt i varenda hörn i hela falun. Till vecka 26!! Nää Tessan.. Inte klaga.. Den som väntar på nåt gott!

Ovido - Quiz & Flashcards