Alla inlägg under maj 2009

Av Tessan - 5 maj 2009 12:05

Så här såg det ut i kameran när jag kikade.. Ser ut som att mina killar haft en rolig eftermiddag.. Sötnosar!

Av Tessan - 3 maj 2009 18:30

Har jobbat idag och det har varit lite ös fast det va söndag, kul! Jobbade med världens bästa 18 åring, Amanda. Sen tog vi en tur till maxi och det blev premiär tur i kundvagnsbil för virre, så duktig så, satt stilla nästan hela tiden. Nu hemma och har slängt killen i ett bad, som nog va välbehövligt.. Sen blir det soffan och nån bondfilm som vi hyrde.. Skönt!

Av Tessan - 2 maj 2009 12:58

victor sitter och leker med sin fina leksak från Mc Donalds. Snacka om unisex leksaker.. En Hello Kitty docka som dansar.. Gud va glada alla 7 åriga pojkar ska bli..

Av Tessan - 1 maj 2009 23:32

Med en bild på mina grabbar avslutar jag denna dag och drömmer sött inatt.. Mycket trött tjej just nu.. God natt! Vi hörs imorgon

Av Tessan - 1 maj 2009 21:23

Grillat idag igen och jag har inte tröttnat, det är ju så gott! Mickes bror är här på besök och när jag slutat jobba idag åkte vi alla ner till stan och tog årets första "sitta ute på servering och äta kulglass blandat med mjukglass mys" det va riktigt gott och mysigt, det var definitivt inte årets sista! Jag älskar sommaren!

Ovido - Quiz & Flashcards