Alla inlägg under maj 2009

Av Tessan - 16 maj 2009 20:04

Och båda mina killar sover.. Hmm, undrar om jag ska dra fram ostkrokarna så jag får ha dom för mejsjälv. Sitter och har lite dåligt samvete för att jag inte har svarat på Johannas mess på hela dagen, förlåt! Orkar vilket fall inte göra nåt ikväll, blir soffläge, kanske lite ESC men det är ju så segt och utdraget, såå många länder med. Och presentatörerna brukar va så töntiga att jag vill kräkas. Så det blir antagligen att zappa runt som vanligt. Är så mitt uppe i allt som händer i livet att jag tror att jag inte ens vet själv hur trött jag egentligen är. Blir nog tidigt i säng ikväll om Lillen tillåter.


Har läst en blogg som berört mej mycket och jag har lite svårt att få den ur huvudet. Kommer antagligen att skriva lite om det en annan dag..


Men Åååå börjar ESC 21 eller?? Kommer ju vara sena natten innan det är slut ju.. Jaja..


Titta vad min fina vän Åsa har gjort till mej! Tack!

Av Tessan - 15 maj 2009 23:15

Ifall det är nån som ligger sömnlös och funderar så kan jag berätta att Lisen har kommit hem.. Eller rättare sagt, jag hittade henne.. Hon va inlåst i vårat garage, stackarn.. Micke bar ut grejer på morgonen och tänkte väl inte på å kolla efter katten innan han stängde så där var hon! Skönt o ha henne hemma igen! Nästa gång kollar vi noga innan vi låser..

Av Tessan - 13 maj 2009 23:15

Jag vill bli Blond igen!


-NU!!






-Vart är min katt nånstans?? -Kom Hem!!!

Av Tessan - 13 maj 2009 22:20

Kom hem från jobbet och hade Virre med mej idag. Åt lite yoghurt och lekte lite och han klampade såklart runt i sina skor som han alltid har. Tvättning, borsta tänder, pysse på och mys i soffan en stund. Sen gick vi in till hans stol och drack välling. Han va så trött så trött. Somnade i mitt knä efter han va mätt. -Så mysigt! Jag tänkte att han får ligga kvar tills han somnat ordenligt så jag bara kan lägga ner honom i sängen, han brukar ju krångla så hemskt nu förtiden och vill inte ligga i sängen. Som sagt, han får somna till i mitt knä och ändå kommer jag på mej själv med att sitta och titta och titta och titta igen, -sover han! varför gör jag så. Varför måste jag stressa iväg. Om jag sitter där några minuter så gör väl inte det något!? Varför är jag så otålig. Teven står ju kvar!! Nä jag ska ta vara på såna där stunder. Rätt va det är så är han så stor att han inte vill gosa med mamma! Jag satt kvar en stund, la ner onom och gick sen ut för att titta på teve. -Där det som vanligt bara är skit!!!



Har ropat efter Lisen hela dagen men hon verkar ha stuckit, typiskt!


När jag skulle åka till jobbet idag så slet jag med mej några skivor att lyssna på och jag insåg att jag glömt bort hur mycket jag gillar J-Lo! Vad gör hon nu? Hemma och snussar bebis bara eller?? När kommer nästa skiva??


Kollar nu på Girls of PlayboyMansion! Fasen va Kendra och Holly är snygga! Jag skulle vilja se ut som nån av dom!!

Av Tessan - 13 maj 2009 12:32

har plockat lite. Fikat lite för mej själv. Nu när jag är klar med allt jag tycker att jag borde göra hemma här så känns det ganska tråkigt. Snoret rinner, drygt. Vill att mina killar ska va hemma med mej när jag är hemma. Alla behöver ensamtid, jag vet men jag är nöjd nu.. Ska snart byta om och åka till jobbet. Vet inte vad jag ska ha på mej än bara.. Inte ens katten vill komma hem förresten.. Vart är hon??


Malena gick vidare! Grattis! Hoppas hon vinner alltihop! Skulle va grymt kul!!

Av Tessan - 13 maj 2009 12:06

Så jäkla bra, men synd att den inte är så kul att titta på... Men låten är så himla fin! Nanananaaa!


Synd oxå förresten att han sjunger om en flicka.. Hmm är inte killen tok gay??

Av Tessan - 11 maj 2009 22:16

Nu börjar jag bli riktigt förkyld oxå tror jag.. Virre är så tät och hostar och frustar så han fick lov o sitta i vagnen o sova för han hosta så mycket när han låg ner. Våran lilla plutt.. Åå nej nu börjar han igen. Tycker så synd om han!

Av Tessan - 11 maj 2009 12:48

Vaknade med ont i halsen, trött, på dåligt humör. Är hungrig, kaffesugen, ingen mjölk kvar hemma. Känner mej ensam, virre är vild, jag orkar inte idag. Nu sover han, då längtar jag efter honom.

Har liksom ingen som bor så nära att man bara kan dricka kaffe och klaga lite ihop. Känner mej ensam (igen) Vill ingenting idag.. Dryyyygt! Tur att jag är ledig idag och inte gick till jobbet så här grå.


Jag längtar efter min mamma..

Ovido - Quiz & Flashcards