Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Tessan - 10 maj 2009 22:10

killen hostar som bara den. Är jättesnorig och verkar ha det allmänt drygt, stackarn.. Men emellanåt så sover han så skönt!

Av Tessan - 10 maj 2009 18:49

Helt galet sovtrött idag efter att virre tyckte att han skulle upp o leka vid halv ett inatt.. Blir hockey och popcorn i soffan ikväll.. Kan hända att jag tillåter mej att slumra lite emellanåt..

Av Tessan - 10 maj 2009 09:29

Idag öppnar UFO arkivet! Nu kommer vi se Aliens varje dag! För mej räcker det med att se mej i spegeln..

Av Tessan - 10 maj 2009 09:23

Vi hade besök igår av två kompisar, vi grillade och drack lite vin. Pratade massa tok och nu har jag en vision! Jag har ett projekt framför mej! Kommer bli såå jäkla kul!!


Ska jobba idag. Känns som en myssöndag så jag vet inte hur snygg jag orkar göra mej. Blir nog leggings o en tunika tror jag. Skulle vilja ha massa nya kläder! Vägde mej igår, PANIK, har gått upp två kilon! Kanske inte man behöver äta en mjukglass med strössel o kolasås varje dag? Kanske ska börja med varannan.. Hehe!

Ovido - Quiz & Flashcards