Alla inlägg under maj 2009

Av Tessan - 6 maj 2009 23:14

Sssch... Killen somnade 19.10 och sover fortfarande. Måste nog smyga in till sängen för o inte väcka honom. Hoppas han vaknar utvilad o pigg imorgon! Kommer säkert att vakna för välling inatt men det gör inget.. Jag börjar redan längta efter honom..

Av Tessan - 6 maj 2009 18:30

Igår blev klockan 22 o jag va helt färdig!Mitt Å: självklart! Jag hade ju tydligen massor!

Av Tessan - 6 maj 2009 15:48

Det enda jag tänkt o verkligen köpa och det enda jag verkligen ville ha! Och så hittade jag dom på baksidan nu! - Rabarber!Älskar rabarberkräm!!

Av Tessan - 6 maj 2009 14:35

Jag går emot er som röstade för Mysan, det blev en Lisen! Herregud va många som röstade, hela 7 st, haha!

Av Tessan - 6 maj 2009 14:26

Godaste drickan ever!!!!

Av Tessan - 6 maj 2009 14:16

Ledig idag och på förmiddagen kom mickes kompis Axl och hälsade på, trevligt, vi har knappt sett röken av honom sen vi bodde i herrhagen.


Mike åkte till jobbet och sen började gnället, förstår inte varför Virre blir gnällig när vi är ensamma.. Tycker han inte om mej? Är jag så tråkig?


Nu sover han, så jag passade på att måla lite i köket.. Nästa gång jag köper färg så ska jag köpa en sån som målar klart sejsjälv efter att jag har tröttnat.. Jag vill bara att det ska bli klart. -Nån som kan tapetsera?? Välkommen! En dag när jag kommer hem från jobbet så skulle jag vilja kliva in i köket och bli överraskad! -Simsalabim! Klart! Kommer bli såå snyggt!!

Av Tessan - 6 maj 2009 09:29

Skulle väcka virre klockan 7 imorse för o få ordning på sovningen ikväll.. Gissa om jag sov över... Men skönt va det!

Av Tessan - 5 maj 2009 23:29

Idag har jag träffat en vampyr.. Tror jag.. Eller var det hon som trodde det??

Ovido - Quiz & Flashcards