Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Tessan - 16 maj 2009 23:56

Synd för jag tycker Malena är så duktig, men något blev fel i framträdandet va? Skyller inte på det såklart. De andra va väl bättre då men inte i mina öron. - undrar hur mycket mer pengar hon hade tjänat om hon varit med i sin ordinarie opera som planerat..Tycker lite synd om malena men det blir nog hon inte gladare för..Förresten är det väl bara Carola som sett till att vi inte behövt kvala på sistone? Go Carola!

Av Tessan - 16 maj 2009 22:12

Det har stått nå konstigt på min telefon i ett par dar. Diskettfel försök igen annars kan du förlora data.. Jag har tryckt på försök igen varje gång och ibland har man fått upprepa 10 gånger innan det funkar.. Men nu är ALLA mina kort och min musik borta!! Jag gråter ihjäl mej! Hoppas verkligen de är kvar på minneskortet annars vet jag inte vad jag gör! Kastar telefonen i väggen for sure!

Av Tessan - 16 maj 2009 20:04

Och båda mina killar sover.. Hmm, undrar om jag ska dra fram ostkrokarna så jag får ha dom för mejsjälv. Sitter och har lite dåligt samvete för att jag inte har svarat på Johannas mess på hela dagen, förlåt! Orkar vilket fall inte göra nåt ikväll, blir soffläge, kanske lite ESC men det är ju så segt och utdraget, såå många länder med. Och presentatörerna brukar va så töntiga att jag vill kräkas. Så det blir antagligen att zappa runt som vanligt. Är så mitt uppe i allt som händer i livet att jag tror att jag inte ens vet själv hur trött jag egentligen är. Blir nog tidigt i säng ikväll om Lillen tillåter.


Har läst en blogg som berört mej mycket och jag har lite svårt att få den ur huvudet. Kommer antagligen att skriva lite om det en annan dag..


Men Åååå börjar ESC 21 eller?? Kommer ju vara sena natten innan det är slut ju.. Jaja..


Titta vad min fina vän Åsa har gjort till mej! Tack!

Ovido - Quiz & Flashcards