Alla inlägg under maj 2009

Av Tessan - 21 maj 2009 15:04

Ringen är hittad, telefonen verkar kunna fixas och victor är stundtals tillbakalämnad! Skönt!Tack Kent för hjälpen med telefonen! Det va guld värt och jättesnällt att du erbjöd dej att spara bilderna åt mej!

Av Tessan - 20 maj 2009 19:11

Jag längtar hem nu.. Sitter på bussen. Nu ska jag va ledig i två dar och imorgon är vi lediga tillsammans familjen JK. Mysit hoppas jag.. -Jag tror att jag kanske vet nåt som du tror att jag inte vet.. Nu ska jag hem o leta lite till..

Av Tessan - 20 maj 2009 14:46

Och nu när jag är på jobbet så får jag dåligt samvete över att vi bråkade imorse jag o virre.. Vill inte bråka, bara mysa.. Mamma älskar dej plutten!

Av Tessan - 20 maj 2009 10:08

Har snott min glada pigga victor och ersatt honom med en gnällig, trött och grinig unge? Vill ha tillbaka NU TACK!

Av Tessan - 20 maj 2009 08:30

Jag hittar den verkligen inte..

Av Tessan - 17 maj 2009 23:38

En lång dag full av bus, lek, tvätt, skratt är slut. Nyduschad rena sängkläder! John Blund, here I come!

Av Tessan - 16 maj 2009 23:56

Synd för jag tycker Malena är så duktig, men något blev fel i framträdandet va? Skyller inte på det såklart. De andra va väl bättre då men inte i mina öron. - undrar hur mycket mer pengar hon hade tjänat om hon varit med i sin ordinarie opera som planerat..Tycker lite synd om malena men det blir nog hon inte gladare för..Förresten är det väl bara Carola som sett till att vi inte behövt kvala på sistone? Go Carola!

Av Tessan - 16 maj 2009 22:12

Det har stått nå konstigt på min telefon i ett par dar. Diskettfel försök igen annars kan du förlora data.. Jag har tryckt på försök igen varje gång och ibland har man fått upprepa 10 gånger innan det funkar.. Men nu är ALLA mina kort och min musik borta!! Jag gråter ihjäl mej! Hoppas verkligen de är kvar på minneskortet annars vet jag inte vad jag gör! Kastar telefonen i väggen for sure!

Ovido - Quiz & Flashcards