Alla inlägg under april 2009

Av Tessan - 18 april 2009 21:06

Lägga in en bild på mina älsklingar! När vi var uppe i idre i påsk så var det två små som fattade tycke för varann och visade det med jämna mellanrum. Wimla gick fram till Virre och sa: "Kycke om däj ickor"


Haha!! Ska man behöva bli sotis??

Av Tessan - 18 april 2009 21:04

Va jag är kass på å blogga nuförtiden! Vart tar tiden vägen?? Å inte kan jag komma på nå kul o skriva heller! Lägger in två fina bilder på Mitt Å!


Finast i världen! Min tjej!

Av Tessan - 14 april 2009 14:54

Hörde jag rätt??? Dubbelavsnitt ikväll!! Weeehaa!!

Av Tessan - 10 april 2009 23:24

GLAD PÅSK MINA VÄNNER OCH ALLA SOM LÄSER!

Av Tessan - 8 april 2009 21:24

Jag har så ont i huvet så jag mår illa!! Tråååkigt!

Av Tessan - 8 april 2009 20:29

Måste bara visa!


Mammas lilla glasögonmodell!


-Men va du är fiiiin!!

Av Tessan - 8 april 2009 20:09

Kollade på "Hos mej kl 8" och gick sen och hängde tvätt. När jag kom tillbaka till teven så var det "Rent hus" men fy fan! Jag måste slå av, jag spyr! Hur kan folk bo sådär! Visst mamman mådde dåligt eller nåt men det bor ju fler där! Och hundhår, skadedjur och äckel!

 Själv tycker jag att vi kan ha det rörigt ibland men jag ska nog sluta må dåligt över om jag inte hinner dammsuga en dag. Brukar vilja göra det en gång om dagen annars, men nu känns det som att vårt hem är ganska rent jämfört med de familjer som de antagligen brukar hjälpa.


Har möblerat i matsalen idag! Kommer bild sen bara jag får upp tavlan som ska vara där! Det är en tredelad sak som ska hänga på samma höjd med bara lite vägg emellan. Ja ni vet. Jag har spikat upp den och kollat och dubbelkollat med vattenpass och även om det ÄR rakt med passet så hänger tavlan snett! Fattar inte, tänkte jag skulle fixa detta själv men jag går nog bet. Måste be min karl om hjälp för det är nog inte så uppskattat med massa spikhål i nymålade väggen!

Av Tessan - 7 april 2009 22:14

Ååå, jag gillar dom verkligen men kommer jag att använda dom???

Ovido - Quiz & Flashcards