Alla inlägg under april 2009

Av Tessan - 27 april 2009 23:36

Jag har haft fel hela tiden! Man får alltså?!

Av Tessan - 23 april 2009 22:55

Efter en väldigt aktiv dag ute med lek, bus, hopp på studsmatta, lite kink, många skratt är nu mamma så trött så jag säger inte mer än God Natt!Imorgon väntar en ny dag med nya utmaningar, blåmärken och äventyr! Mycket kärlek till er! Och jag önskar att alla kunde vara så nöjd med livet som jag är just nu!

Av Tessan - 23 april 2009 11:38

Är ledig idag och är ute med virre i det sköna vädret, han älskar verkligen att vara ute! Det blåser lite lite kallt, men annars inget att klaga på. Mike har varit och köpt en rutchkana åt killen å kommer nog snart hem så vi kan montera!Nu kom årets första humla och satte sej breve mej oxå, välkommen!

Av Tessan - 22 april 2009 22:45

Vad är en liktorn??


Jag har fått en.. Ännu ett bevis på att jag inte är så ung längre...



-SUCK

Av Tessan - 22 april 2009 22:34

Sitter och tittar på kort och när jag ser mejsjälv på bild så inser jag att jag inte ser så ungdomlig ut som jag önskar.


-Jag har ju blivit rynkig!!


-Botox, restylan eller vad ni heter, Here I come!!!

Av Tessan - 22 april 2009 22:08

*Varför är det så mycket skönare att få sova på morgonen än på kvällen? -Det är väl liksom samma sömn?? Och varför är det Vips, klockan är 23 framför teven varenda jäkla kväll??


*Varför skjutsar de ut amerikanska mammor i rullstol från BB?? För att de inte ska stämma personalen om de skulle tappa bebisen inom sjukhusets väggar eller??


*Varför börjar man måla köket och inte orkar fortsätta??


* Vad händer efter döden??


*Varför skriker min katt?? Kan inte hon bara inse att hon inte får nåt!

Av Tessan - 22 april 2009 22:06

Jajämän! Vi har fått en flicka! Hon är 1 år och jättefin. Men jag tror hon löper för hon går här hemma och jammlar och knorrar. Världens gosigaste och hon och Virre verkar ha funnit varann även om det verkar som hon tycker han e lite dryg ibland!

Av Tessan - 18 april 2009 21:08

Är det kriiiig!!


Lycka till!!

Ovido - Quiz & Flashcards