Alla inlägg den 7 april 2009

Av Tessan - 7 april 2009 22:14

Ååå, jag gillar dom verkligen men kommer jag att använda dom???

Av Tessan - 7 april 2009 21:43

Vaknade en liten plutt.


En puss en kram, Svante, tutten och en sång så sov han igen.. Min lilla skrutt, drömde du en otäck dröm kanske?? Vad rör sej i ditt lilla huvud??

Av Tessan - 7 april 2009 21:01

Denna Wanja eller vad hon heter, varför är det sån häxjakt på henne?? Jag fattar ingenting. Är jag helt lost då eller???

Av Tessan - 7 april 2009 20:42

Vilken kanal jag än slår på på teven så blir det precis reklam. Hur gör dom??


Kom hem för en stund sen, Virre sover, Mike åkt till jobbet och fixat lite och jag sitter här och fläskar Ballerina! Såå gott!! Fast jag tycker underkexet ska vara vitt oxå, inte choklad! Ska gå ner och slänga i en maskin med tvätt, sen blir det soffläge! Ska ta ett kort på mina nya skor! Så fina men när ska jag använda dom?? Måste fundera över det inköpet innan jag använder dom!

Ovido - Quiz & Flashcards