Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Tessan - 28 oktober 2008 16:19

Ska han sova hela dan eller??? Vill gosa nu..


Jag vill sätta upp julgardiner och ljusstakar, får man det eller blir tomten förbannad då??



Bilden är visserligen från igårkväll men han ser ungefär likadan ut nu..

Av Tessan - 28 oktober 2008 15:01

Sällskap kan visa sej på olika sätt. Känner mej glad att jag bor i denna lägenheten och inte en trappa upp. Grannarna har flyttat för en tid sen. Skönt att veta att ingen bor där. M ville inte skrämma upp mej igår men han antydde att han hört ljud däruppifrån flera gånger. Jag har hört detsamma men har inte velat säja något till honom med tanke på att jag var säker på att han skulle avfärda det som trams. Tittar varje dag om det har kommit upp gardiner eller om kylskåpsdörren skulle vara stängd, då vet man ju att någon har flyttat in, men det står tomt. Eller?? Har jag kanske fått svaret på varför jag klagat över att grannarna ALLTID var hemma? Två unga studenter, är alltid hemma.. Det kanske alltid är någon hemma där, det är bara det att det är någon som vi inte kan se.. Man är aldrig ensam, någonstans..


Idag har vi varit på dagis och hälsat på. Mycket trevligt. V skrek och blev lessen när vi skulle gå därifrån, de hade ju så många fina bilar och traktorer där, dumma mamma.. Ska träffa min nya chef på fredag och förhoppningsvis få ett schema så vi kan lämna in till dagis.

Vi var ute och gjorde ett nytt försök till att skrämma ut Es bebis igår utan resultat. Va på Ica Maxi och citygross och sen hem till henne och busade och drack kaffe. Eller ja, buset stog hennes A och V för men bebis kunde väl höra och vilja komma ut!


Lillen sover.. Borde städa ihop så vi bara kan dammsuga sen men till vilken nytta, tar inte många minuter innan det ser lika ut igen.. Om jag låter sakerna ligga som dom gör i hulleribuller, plockar han tillbaka dom då??


Nu ska jag spela en omgång pirat, kanske hittar på nå roligt till eftermiddan, så see ya! Och kom ihåg att se dej bakom ryggen, för du är aldrig ensam, Buuh!

 ----------------------------------------------------------------------------------------

~~~~Så här blir man och se ut om man pussar asfalt~~~~

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards