Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av Tessan - 22 oktober 2008 21:30

Tur att jag inte tjänar pengar på min blogg för idag hade jag isåfall fått zipp zero noll nada! Sitter och försöker pressa fram nåt vettigt att skriva, men nej, inget, det är blackout. Och vem f*n bryr sej egentligen? Precis som att mitt liv är så viktigt. Universum kretsar inte runt min adress även om man skulle kunna tro det ibland. Livet består för tillfället av en jakt på bra vinterkläder! Har hittat overall och vinterskor, åt Lillen då såklart, vad annars..


Fick dagis ångest häromdagen så vi gick dit och hälsade på. Vi var så välkomna och vi fick gärna komma tillbaka och hälsa på fler gånger, kanske vi gör det. Mest för min skull tror jag. Hehe! Harmamma ni vet?! Har inte fått nåt svar på jobbet än, men nu är det ju snart slutet på veckan. För varje dag jag inte hör av dem så minskar ju chansen och hoppet om att jag har fått det. Just nu känns det faktiskt inte som att jag fått det. Vet inte hur jag ska få ihop det rent praktiskt OM jag mot förmodan får det.


Ska och kika på ett hus på onsdag, kul! Fint va det, på bilderna iallafall.


Har varit på aerobics nyss och det var superkul! Gick mycket bättre än sist och drygare nu när man klarar stegen. Bra styrkepass var det, Tess kommer ha träningsvärk imorgon, ojojoj.. Men nyttigt! Nu ska vi bara snörpa åt kaloriintaget igen, suck! Säger ju det varje dag, men varför ska det va så svårt att låta bli att stoppa truten full varje dag?? Fika, godis, mat! Ät tills du är mätt, tjockis och inte mer! Ät inte godis, tjockis, det gör man på lördagar! Fika inte med fikabröd varje dag, tjockis, man kan dricka kaffe och ta en frukt! Japp så stavas mitt nya tilltugg = FRUKT!!


Träffade E o A idag.. Suck. Jag säger till M varje dag att IDAG känns det som att bebis kommer.. -Jag känner det på mej.. Tur att man inte är synsk då, för jag har ju fel varje dag. Bara längtar efter smset eller samtalet!!


Nu kommer M hem efter sin träning snart, då blir det duschen, borsta gaddarna och bums i säng! Har varit så trött på sistone, sover jag för mycket eller för lite? Hur ska man veta?



*************************Mina Gospluttar********************

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards