Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av Tessan - 25 oktober 2008 14:24

För er som inte lyckats räkna ut det så ska jag nu berätta att ja, jag fick jobbet!!! Weee!! Så himla kul! Har inte skrivit nå kontrakt än men jag har tackat JA och ska ringa och prata om det praktiska med regionschefen på måndag! För det mesta verkar lösa sej!

Jobbet är som avdelningsansvarig på J-store! Alltså JCs ungdomsavdelning, kille-tjej-jeans! Såå spännande! Blev superglad när han ringde och trodde knappt mina öron, kanske jag kunde få en säljtjänst eller ialla fall extrajobb var min tanke, men detta, oh Lord! Blev helt mållös, och gick härhemma och skrattade och grät om vartannat efter vi la på, helt skakis va jag! Shit! Klarar jag detta? Ser fram mot det med skräckblandad förtjusning, vilken grej för lilla jag! Jag är verkligen skitnervös! Ska åka på introduktion i vecka 46 och hänga på den som har motsvarande tjänst i den butiken och verkligen suga i mej allt! Jag vill lära mej ALLT! Det här måste bli bra! Det här är MIN chans!


M kom hem från jobbet med en flaska skumpa för att fira, tack Babe! Han verkar stolt över mej (fniss) och jag kan inte sticka under stol med att jag faktiskt är riktigt nöjd jag med, sofar. Hoppas verkligen jag fixar det här!

Passar på att tacka mamma som trixar lite med sitt jobb för att kunna vara med och hjälpa till med Lillen under första veckorna då jag ska iväg och innan dagis kör igång på allvar, du är guld värd!

Tack M min Darling, för att du stöttar och tror på mej, och för att du är stolt över mej, det har jag aldrig haft nån vid min sida som varit förut!


Det här är STORT för mej, trodde jag var slut på arbetsmarknaden. Puh!


Tänkte lägga in ett par nya bilder från vi va ute o lekte häromdagen men nu är jag trött på å inte kunna lägga in såna småbilder som man kan på många andra bloggar så nu funderar jag allvarligt på å flytta igen. Ska bara kolla runt vart jag får ha mitt namn kvar.. Det tråkiga är ju då att man måste börja om allt på nytt, jag gillar ju min blogg och vill ha kvar det jag har skrivit, därför tvekar jag. Få se nu hur många bilder jag orkar lägga in.. Observera på den fjärde bilden uppifrån, den skumma typen i bakgrunden. Hihi vem kan det vara?? Hittade förresten ett sätt nu att göra om bilderna lite, men inte att sätta ihop dom så det liksom blir ett kollage med flera små bilder i en istället för så många på raken..

Av Tessan - 25 oktober 2008 14:14

Något från det förflutna gjorde sej påmint och jag fick lov att rensa huvudet. Glömt och begravet eller är det något jag bara önskar? Är allt så jävla normalt? Tänkte allt hade lagt sej men när man inte tycker lika som alla andra så är det tydligen svårt att få ihop allt.. Det är klart, efter ett par glas vin så får det hela kanske större proportioner än det borde också, men ändå..


-Är jag så himla konstig??

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards