Alla inlägg den 7 april 2011

Av Tessan - 7 april 2011 15:28

Idag kom mitt Traderaklipp med posten!!


    Det blir nog bra det här bara jag ser till att få mitt eget hår färgat!

Av Tessan - 7 april 2011 11:00

På lördag är det dax för Lördagsgodis! Jag har haft en supervecka och har varit så himla duktig och hållt mej ifrån allt vad gott heter!


Men på lördag är det dax. Jag ska plocka lösgodis! Sega, sura, salta godisar. Lite choklad, lite lakrits. Jag ska hälla upp det i en fin skål och sen ska jag njuta!


Mums!!


Av Tessan - 7 april 2011 09:24

Hittade en påse med fina mamma toppar som jag helt glömt bort att jag hade. Använde de lite med Virre men den här gången har de legat nerpackade i en påse i källaren och av en händelse så hittade jag de igår.


Tänkte på Bästa Lisa på mitt jobb som ska vara jättegravid i sommar. Jag samlar ihop allt jag har som är nåt att ha och ger henne :) Det hon inte vill ha får hon skeppa vidare!


Jag vet att jag har sagt att jag aldrig skulle bli en sån som häver på andra en massa använda grejer men jag frågade faktiskt om hon ville ha det och det ville hon.


Jättebra, då slipper jag kasta de, de kanske kommer till användning och de behöver inte ligga här och retas. Jag kommer säkert bli sugen på att vara gravid en gång till, men det ska jag nog inte vara. Jag känner mej klar med det där.



Men man ska aldrig säga aldrig...

Av Tessan - 7 april 2011 07:21

Torsdag idag. Håller molnen på att skingra sej? Jag tror det, för jisses vad mycket piggare och gladare man blir av lite sol. Igår var det som om vi alla fick en vitaminkick av solen när vi rafsade igång. Men igårkväll var vi två döa sillar som låg här i soffan.


Micke var ju iväg och köpte en sån där värmegrej till uteplatsen. Den ser ut som en stor lampa. Blir nog bra. Allt som gör att vi kan vara mer därute är bra.


Tvättmaskinen och diskmaskinen är i full gång. Härligt!


När mamma var här sist så hade hon med sej massor med kläder från när jag var liten bebis. Jättefina! Min mamma är jätteduktig på att sticka och det var tydligen det enda hon gjorde när hon väntade mej. Många superfina koftor och tröjor och nån dress har hon stickat som jag bara ska tvätta sen använda på Tussen.

Tack Mamma för att du har sparat allt. De är verkligen superfina!

Jag skulle också vilja kunna sticka eller virka eller göra något sånt. Men jag har inte ro att lära mej. Jag blir bara arg...

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards