Alla inlägg den 4 april 2011

Av Tessan - 4 april 2011 16:54

Nu provar jag att köra vaxduken i maskinen som du sa... Ska bli spännande att se om den blir ren eller om det är ingrott...

Det jag frågar mej själv just nu är hur jag stog ut med furu bord så länge utan att göra något åt det.. Det är ju gräsligt nu när man haft det vitt ett tag..

Av Tessan - 4 april 2011 15:50

Eller Ganol som Virre säger... Ganol is the shit!


Prisa den som kom på denna lysande idé! Hallelluja!!



Av Tessan - 4 april 2011 10:31

Ska vi slå vad om att nu när jag kastar alla udda strumpor som tvättmaskinsmonstret tog partnern för för flera år sedan, så kommer han och lämnar tillbaka dom..


Vem sätter emot?


 


Av Tessan - 4 april 2011 09:37

Varför hamburgarna ALLTID är alldeles runda och fina när man lägger de i stekpannan och ALLTID ovala när man stekt de klart??


DE PASSAR JU INTE I BRÖDET NÄR DE ÄR OVALA!!!!


Frysta Hamburgare 8x90g Scan

Av Tessan - 4 april 2011 09:27

Vaknade med ont i halsen idag. Inge kul. Jag som skulle ut och traska dubbelvagn idag. Det får bli en kort tur. Tänk att hela huvet känns tungt när det river i halsen. Virre är supersnorig men säger att han inte har ont i halsen. Hoppas det stannar där. Micke hade också ont. LillTussen vet jag inte, hon har lite svårt att berätta och hon har inte behagat slå upp sina blå mer än för att få mat idag. Hon har dar som katten.


Ska boka hotell idag, men har varit på gång att göra det så många gånger. Jag är så snål, men jag tror inte jag kommer billigare undan än det jag hittat. Och på köpet där får vi äta frukost tillsammans med brudparet! Men jag väntar väl med bokningen tills det är slut på rum och vi får sova på nåt torftigt vandrarhem 7 mil ifrån festen. Det är liksom jag på nåt vis..


Igår hade Micke hyrt film. Inte en jättebra film för en relativt mörkrädd tjej som är hemma ensam med barn varje dag. Se inte Paranormal Activity 2 om ni är mörkrädda eller rädda för att vara hemma själva. Jag fattade som att filmen var verklighetsbaserad, var det så eller missförstod jag det??



Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards