Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Tessan - 2 juli 2010 17:20


Den här fina klänningen fick följa med mej hem idag! Fast jag kommer använda den som tub om jag törs. Köpte den oprovad som vanligt så vi får väl se hur den sitter...

Av Tessan - 2 juli 2010 15:56

Jag och tjejerna på jobbet diskuterade fisar och varför vi tycker det är så extremt obehagligt att bajsa någon annanstans än hemma. Fiser de inför sina killar? De sa hur de gjorde men skriver det inte här. Jag fick också frågan: Fiser jag inför Micke?

Skämtar ni? Micke har sett rakt in i mitt öppnade underliv när jag födde Victor, jag bajsade ner mej när de drog med sugklockan, hans mamma har hittat min stafettpinne.. Jag har inget som är hemligt längre. Hemma hos oss är det en 10-0 seger varje gång man får bajsa med stängd dörr och inte Victor bredvid sej på papperskorgen ropandes på pappa att han också ska komma och titta!


JA. Jag fiser inför min kille.. Annars får jag ont i magen..

Ovido - Quiz & Flashcards