Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Tessan - 4 juli 2010 22:04

Mys i soffan. Skönt, imorgon ska jag bara vara ledig och njuta av lugnet och min familj på min första dag. Kanske tvätta undan lite och göra sånt nödvändigt så jag verkligen trivs hemma under min lediga tid.


Jag och Jojo bestämde oss för att inte säga hejdå idag utan att bara gå hem som vanligt och träffas på jobbet och kanske något framöver här.

Hur tror ni det gick? Jo när vi skildes åt idag så var vi som ett par på sin första dejt. Ööööh men ja, vi ses då.. Öööh ha det så bra.. Vi ses och hörs.. Sen fick vi ju lov att krama om varandra och sen tog nog våra gravid hormoner över. Jag fick lov att gå.


Å vad jag kommer sakna dej på jobbet Jojo! Inget kommer bli sej likt! Jag är glad att vi jobbat tillsammans och att jag fått den stora äran att vara din vän!

Jag önskar dej och Danne stort Lycka till med bebisen och är helt övertygad om att du kommer bli en fantastisk mamma!


  

Av Tessan - 4 juli 2010 14:00

Sista dagen innan semestern.

 Jag har tre veckor och innan jag kommer tillbaka så har Jojo gått på semester. När hennes semester är slut går hon hem för att vara mammaledig. Innan hon kommer tillbaka har jag gått hem för att få en bebis. Sen vet man aldrig vad som händer. Kommer hon komma tillbaka? Kommer jag tillbaka?


Jag vet ialla fall att idag är sista dagen vi jobbar tillsammans på minst 1,5 år. Känns inte så himla kul. Det var lika tråkigt när Lisa slutade för sin tjänstledighet även om det bara var för ett halvår.

Jag är världens sämsta på att säga hejdå. Skitdrygt.


Jag vet att jag inte bara har fått arbetskompisar på detta jobb, jag har fått ännu fler vänner för livet.

Ovido - Quiz & Flashcards