Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Tessan - 20 juli 2010 21:52

Idag har jag namnsdag! Grattis på mej!


Grattis också till min Mamma, min kusin och min Faster!


Mormor Greta! Grattis på namnsdagen! Jag skrapar en tia för dej idag! Jag saknar dej massor!!

Av Tessan - 20 juli 2010 21:44

När Victor vaknade i fredags så hade de hemska myggorna haft kalas i hans ansikte när han hade somnat i bilen kvällen innan.

  

Så här såg han ut när han vakna..


Allt eftersom dagen gick så svullnade han upp mer och mer.

 

Vid middagen såg han ut såhär! 


Trodde det var klart då men det gav sej inte.. På kvällen:

       

Stackarn, han såg hemsk ut och det kliade nonstop på honom!


Det var skönast att sitta och badda med en tuss kallt vatten!


Tur att det gått över nu! Vilken pärs för honom!   

Av Tessan - 20 juli 2010 09:57

Sitter och väntar på att en liten skrutt ska vakna. Det blev lite sent igår eftersom vi höll på att lägga golvet i hallen.


Vakna nu då! Jag längtar efter dej!

Ovido - Quiz & Flashcards