Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Tessan - 23 februari 2011 21:07

Nuförtiden får vi underbara leenden, skratt och enklare joller från LillTussen.


Vi får även fantastiska skrikfester, sena kvällar och rejält nerbajsade blöjor..


Rad 1 överglänser lätt rad nr 2!


      

Av Tessan - 23 februari 2011 20:51

Jag kan knappt sluta titta på klänningen som jag hoppas att jag kan klämma i mej i i juni! Det är bara att kämpa!


Jag kör med små delmål och imorse hade jag nått ett av de! Ååå vad skönt det kändes! Ett bevis på att det räcker ganska långt med att låta bli godis och fikabröd! För det är fan jobbigt fortfarande..

Av Tessan - 23 februari 2011 10:15

  

Av Tessan - 23 februari 2011 09:04

Jag saknar min blogg.. Kanske dax att ta tag i att köpa en ny dator? Men det känns krångligt.


Jag verkar tro att allt i mitt liv kommer kännas mycket enklare när det blir vår och varmt.

Att jag plötsligt är lika perfekt som Bree Van De Kamp, Att solen lyser, gräset är grönt och det är varmt varje dag. Jag sitter på min nyinredda uteplats, barnen skrattar och leker brunbrända av den ljuvliga solen tillsammans i det gröna gräset i trädgården medans jag sitter med ett vitvinsglas av kristall i handen.


Men sanningen är nog:

Jag ser ut som vanligt, på en filt i skuggan med Lilla. Virre springer runt som en tok och tjatar att jag ska gunga honom och säga "Kilimanjaaro". Jag har i vanlig ordning pissljummet kaffe i muggen och framåt eftermiddagen börjar molnen flocka sej mot varann..


Men jag tycker om det ändå. Tycker det låter trevligt i verkligheten också. Jag älskar faktiskt mitt liv. Det känns så skönt att känna så. Jag älskar det. Livet och alla i det. Älskar.. Nej inte älskar. ÄLSKAR ska det vara..


Och precis när ja skriver detta så sitter Tussen och bajsar i mitt knä och Virre sitter och gör detsamma på toaletten. ÄLSKAR var det ja..

Men ja, jag gör det..

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards