Alla inlägg den 18 september 2008

Av Tessan - 18 september 2008 13:14

Har nyss gått en match igen. Dagens första men inte den sista. Det är tyst, stilla, men nästan lite tomt. Hoppas han vaknar utvilad denna gång. Är inne i en jobbig period. Både jag och Lillen tror jag. Vi gråter båda två innan han sover för kvällen. Det är jobbigare än jag nånsin kunnat tro, psykiskt påfrestande vilket gör att många andra saker tyvärr blir drabbade. Jag är trött.. I huvet, vilket gör att jag inte orkar så mycket. Orkar inte med så mycket promenader med mina mammakompisar, orkar knappt ringa mina vänner, jag måste ju njuta när det väl är tyst. Jag städar varje dag, plockar och håller det fint, men varje kväll när han väl har somnat så ser det ut som ett bombnedslag igen. Fattar inte hur nån kan röja som han, var får han energin ifrån??


Mitt Å var här o hälsade på häromdagen! Så kul! V tycker om sin gummor, myser med henne.. Så söta! Köpte en jacka av henne, snygg! Inte riktigt min stil men hade den på mej igår och jag kan nog vänja mej ;-) Är inne i en riktig trökperiod och tycker mest att jag är ful, tjock och tråkig så den nya jackan och lite trevligt besök var precis det jag behövde, TACK Å!!


Nu till en lite trevligare nyhet! Vi ska o kolla på ett hus!!! Ja ni läste rätt!! Ett hus!! Inte säkert vi kommer gilla det eller köpa det men vi ska iallafall titta!! Man måste ju börja nånstans! Och vi börjar där. Känns lite som det börjar bli dax för det nu, ta ett steg!


-Ännu ett steg, på vår långa resa att bli gamla tillsammans, Jag älskar dej Hjärtat!

Ovido - Quiz & Flashcards