Alla inlägg den 10 september 2008

Av Tessan - 10 september 2008 16:50

Idag har vi haft en fin dag tillsammans alla tre! Vi tyckte det var dax att gör något som var speciellt kul för Lilleman så vi packade våra väskor och drog upp på lugnet och badade och det var så himla mysigt! Lillen älskar att plaska och att få ha både mamma o pappa i vattnet verkade han tycka va jättekul! Att vattnet i bassängen för de små är jättevarmt gjorde ju inte saken sämre! Mmm.. I bilen hem hade vi en mycket trött liten kille som tvärslocknade! Han sover fortfarande och när han vaknar kan jag tänka mej att det skriker efter mat i hans lilla mage! Bäst att vara beredd!


Imorgon fyller min M år som jag skrev. Jag och V var o köpte en present igår, en PIIIP som inte längre är någon PIIIP, suck. M kom o fråga: Har du köpt en billaddare åt mej?? Och därmed hade han hittat presenten.. Jaja, han skulle ju ändå få den men han är aldrig o tittar under vagnen annars, måste varit hans presentradar som tog honom dit.. M är nere på butiken en sväng, sen skulle han fixa maten till ikväll, spännande, hoppas det blir nå gott, jag är jättesugen på nåt gott!


Till er som undrar (inte för att ni kanske är så många men) våra grannar är nog ett kapitel för sej själva... Jag fattar inte vad de håller på med.. Igår (tisdag kväll igen) va det musik på igen, högt. De sänkte den vid 22, tack! Men vad gör de? De skriker och tjoar och håller på. Jag blir nästan nyfiken.. Fast mest irriterad. Kanske de spelar nåt roligt tevespel eller nåt och när nån gör nåt bra så skriker alla! Undrar hur många de är egentligen?! De låter illa i alla fall och det stör mej. V ligger vägg i vägg med de och som tur är kan han sova ändå, jag skulle aldrig fixa det, jag vill ha tyst när jag ska sova! Men nu blir det ju lätt så att när man börjat störa sej på något eller någon så hittar man alla tänkbara anledningar till att reta upp sej lite extra, de var o köpte en teve på OnOff här borta förra veckan och den körde de hem på en av butikens varuvagnar. Tror ni att de har varit tillbaka med vagnen? Icke! Den står utanför deras uteplats. Stör poäng på dom, och kärringpoäng till mej, 1-1..

Men när man flyttar till ett nytt ställe, ligger man inte lite lågt ett tag då eller har jag gjort fel som inte vill utmärka att "här kommer jag"???


Funderar för övrigt på att flytta min blogg till en annan, mitt Å har en blogg på en annan sida och hon kan göra finare bilder och kollage det kan inte jag så därför blir det lite för lite bilder på min sida. Funderar vidare men meddelar såklart om jag byter adress. Jag skickar ett flyttkort, hihi!


Tack för idag mina älskade grabbar! Jag älskar er av hela mitt hjärta!

Ovido - Quiz & Flashcards