Alla inlägg under september 2012

Av Tessan - 13 september 2012 14:28

Det här var inte igår och kommer antagligen inte bli imorgon heller!


Men måste bara..

Jag har varit hos tandläkaren... Igen.. Äntligen är den klar min krånglande tand. Men det är inte tanden det ska handla om. Utan han som lagat den.


Mannen som (så mycket det är möjligt) har lugnat mig från den värsta tandläkarskräcken. Från att ha varit ett ras innan så är jag nu inte alls lika nervös när jag sitter i väntrummet.


Leif har tagit min rädsla på största allvar. Blandat ut den med en stor portion humor och lugnat mig när jag varit som svettigast. Han gör det han ska med största noggrannhet och jag är faktiskt helt trygg i att gå till honom.


Behöver ni gå till tandläkaren? Rädd eller inte så rekommenderar jag faktiskt alla att gå till honom. Han bryr sig faktiskt om sina patienter och håller sig ifrån moralkakor. Det är något som jag verkligen uppskattar! Som vuxen vet man vad man gjort fel när det ekar i munnen.


Tandläkare Leif Olmårs i Falangallerian 023-71 10 20 Ring!


Han möter dig med ett leende!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards