Alla inlägg den 5 november 2008

Av Tessan - 5 november 2008 22:03

Vs första teckning! Är det bara för att jag är hans mamma som jag tycker den är jättefin?!

Av Tessan - 5 november 2008 21:52

Mmmjooo, det gör det! Kommer lite info framöver här men inte riktigt idag..


Har varit hos tandläkaren idag och lagat min stackars tand som gav upp igår vid lunch. Ajajajaj, fast hon var snäll och jag fick dubbel dos bedövning. Nu ska jag tillbaka om ett halvår och se om det blivit bra. Hoppas hoppas!


Har fått ett väldigt roligt besked idag, jippi! Imorgon ska vi ut på ett litet äventyr.. Framtiden ser ljus ut! Spela ni kineser, I don´t give a fuck!


V har ritat sina två första teckningar idag, jättefina och han verka tycka det var roligt, för han gick tillbaka till samma ställe sen och målade mer men då var ju korken på pennan och det va inte riktigt lika kul. Hihi! Kanske bor det en liten DaVinci därinne?!


Är för övrigt inne på min sista hela vecka som mammaledig, nästa vecka kör dagis och jobb igång lite smått. Känns lite sorgligt men bara att inse att han börjar bli större.

Ovido - Quiz & Flashcards